کد خبر: ۱۵۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

گرامیداشت سالگرد ورود امام خمینی به کشور با رژه موتوری و خودرویی در قیروکارزین برگزار شد 

به مناسبت چهل و چهارمین فجر انقلاب و سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی، صبح امروز رژه خودرویی و موتوری در قیروکارزین برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، به مناسبت چهل و چهارمین فجر انقلاب و سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی، صبح امروز رژه خودرویی و موتوری از سه راهی جهرم _شهرستان قیروکارزین به سمت گلزار شهدای شهر قیر برگزار شد.

در این مراسم که خودروها و موتور سوارها متشکل از مردم، ادارات، نیروهای بسیج  این شهرستان حضور داشتند، حاضرین با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ کشورمان با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

موتورسوران و خودروها به مانند زمان ورود امام(ره) در 12 بهمن 57 با در دست داشتن پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، پخش سرودهای انقلابی، روشن کردن چراغ و بوق زدن ممتد، برنامه‌های جشن انقلاب در سطح شهر قیر و همزمان در شهرهای افزر، کارزین،امام شهر، مبارک آباد شهرستان قیروکارزین را آغاز کردند.

رژه موتوری و خودرویی در شهر قیر از سه راهی جهرم به سمت میدان انقلاب، بلوار انقلاب، بلوار امام خمینی(ره)، بلوار مطهری، بلوار شهدای عشایر، بلوار امام علی(ع) و در پایان به گلزار شهدا ختم شد.

 

[Best_Wordpress_Gallery id="11" gal_title="All images"]

  


نظرات بینندگان